Language
Mobile navigation Home page

Proces uczenia się przed, w trakcie i po pandemii COVID-19. Badanie VULCAN (PDF)

PLN 15.00

Czy czas pandemii COVID-19 i kształcenia zdalnego trwale zmienił polską szkołę? Czy po nadrobieniu zaległości programowych system szkolny będzie dążył do status quo sprzed pandemii? Czy wymuszone sytuację rozwiązania technologiczne i nowe kompetencje nauczycieli i uczniów zostaną wykorzystane? Te i podobne pytania nurtują naukowców i praktyków, a prowadzone w obszarze edukacji badania przybliżają nas do odnalezienia odpowiedzi. Prezentowanym raportem badawczym włączamy się w dyskusję nad rzeczywistością kształcenia zdalnego i przewidywaniami co do jego bliższych i dalszych konsekwencji. Książka jest finalnym raportem z badań nad procesem uczenia się w czasie pandemii COVID-19, prowadzonych w roku szkolnym 2020/2021 przez zespół badawczy z Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i firmę VULCAN (operatora jednego z najpopularniejszych dzienników elektronicznych – UONET+). Wyniki badań, które obudowaliśmy ramą teoretyczną dotyczącą sytuacji w Polsce w okresie pandemii, a także dynamiki cyfrowego świata ucznia, teorii uczenia się wspomaganego technologicznie i procesu kształtowania kompetencji cyfrowych, to próba określenia, jak doświadczenia kształcenia na odległość zmieniają wyobrażenia i oczekiwania uczniów i uczennic wobec szkoły, a szczególnie ich preferencje dotyczące uczenia się.

Wstęp


Rozdział 1
Cyfrowy świat ucznia

Rozdział 2
Uczenie się wspomagane technologicznie

Rozdział 3
Kształtowanie kompetencji cyfrowych

Rozdział 4
Zmiany w edukacji w czasie pandemii COVID-19

Rozdział 5
Uczenie się przed, w trakcie i po pandemii COVID-19 – raport z badań

Podsumowanie i dyskusja

Rekomendacje

Bibliografia

Write Your Own Review
You're reviewing:Proces uczenia się przed, w trakcie i po pandemii COVID-19. Badanie VULCAN (PDF)
Detailed information
Publication Version e-book
Format 14,5 x 20,5
Language polski
Title (EN) The learning process before, during and after the COVID-10 pandemic. VULCAN research
Type of publication Monografia
Edition I
Series Psychologia i Pedagogika nr 344
ISSN 0083-4254
ISBN 978-83-232-3987-1 (PDF)
DOI 10.14746/amup.9788323239871
Number of pages 139

Related Products

Sign up